سوالات متداول کرومیکس
1.کرومیکس چه نوع فرشهایی ارائه میدهد؟
کرومیکس تولیدکننده فرشهای ماشینی چاپی با بیش از ۲,۰۰۰ طرح متنوع در سبکهای مختلف است.
2.آیا میتوانم طرح دلخواه خودم را سفارش بدهم؟
بله! میتوانید طرح، ابعاد و حتی شکل هندسی موردنظر خود را سفارش دهید. سفارش ابعاد و شکل هندسی دلخواه از طریق وب سایت و سفارش طرح دلخواه فقط از طریق تلگرام به آدرس: @CromixRug قابل انجام است.
3.آیا کرومیکس دارای انبار موجودی کالا است و ارسالها از انبار صورت میگیرد؟
خیر! مدل تولید کرومیکس به شکل سفارشی (Make to Order) است. تولید کالا پس از ثبت سفارش مشتری انجام میشود و این امر باعث کاهش هزینه انبارداری و خواب سرمایه شده و قیمت تمام شده محصول را کاهش داده و باعث قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه برای خریدار میشود.
1.تفاوت فرش چاپی با سایر فرشهای ماشینی چیست؟
فرشهای ماشینی دو نوع هستند. فرشهای بافتی و فرشهای چاپی. فرشهای بافتی با دستگاه بافته میشوند ولی در فرشهای چاپی ابتدا الیاف فرش به صورت خام بافته شده و سپس طرح فرش با استفاده از تکنولوژی پیشرفته چاپ دیجیتال روی آن چاپ میشود.
2.کیفیت فرشهای چاپی چگونه ارزیابی میشود؟
کیفیت فرشهای بافتی از طریق تعداد گره آن در طول و عرض ارزیابی میشود ولی در فرشهای چاپی کیفیت بر اساس وزن فرش (گرم بر متر مربع) سنجیده میشود. فرشهای 500 گرم دارای کیفیت پایین هستند و فرشهای 700 گرم کیفیت بالاتری دارند. فرش 1000 گرم دارای کیفیت بالایی ارزیابی میشود
3.فرشهای چاپی کرومیکس چند گرم هستند؟
فرشهای چاپی کرومیکس 1000 گرم هستند یعنی هر متر مربع آن یک کیلوگرم وزن دارد.
1.روال تخفیفها در کرومیکس چگونه است؟
ما در کرومیکس سه نوع تخفیف جذاب برای مشتریان درنظر گرفته ایم:
تخفیفهای مناسبتی که در مناسبتهای خاص برای کالاهای محدود و به مدت محدود اعمال میشود
تخفیفهای ویژه خرید که بر اساس میزان خرید هر مشتری و از طریق اعطای کد تخفیف ویژه به آن مشتری تعلق میگیرد.
تخفیف های ثابت ماهانه که هر ماه از پنجم تا دهم هر ماه و به تعدادی از کالاها تعلق میگیرد.
زمان و محدوده تخفیفها محدود بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
2.آیا برای خرید اول تخفیف دارم؟
بله! برای اولین خرید، کد تخفیف ویژه 25 درصدی تا سقف 3 برابر خرید خود و با محدودیت زمانی 30 روزه دریافت میکنید.
1.فرشها با چه روشی ارسال میشوند؟
ارسال از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس انجام میشود. هنگام ثبت سفارش باید آدرس دقیق همراه با کدپستی خود را ثبت کنید.
2.آیا ارسال به سراسر ایران انجام میشود؟
بله، به تمام شهرهای ایران ارسال داریم.
3.هزینه ارسال به عهده کیست؟
در حال حاضر هزینه ارسال بر عهده مشتری است. این هزینه در هنگام تحویل کالا درب منزل مشتری دریافت خواهد شد.
4.هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
هزینه ارسال بستگی مستقیم به آدرس و موقعیت مکانی شما و نیز به میزان سفارش شما و وزن و حجم آن د ارد و در زمان ارسال کالا مشخص خواهد شد. قیمت آن متناسب با تعرفههای شرکتهای خدمات پستی است.
1.چطور میتوانم فرش مورد نظرم را سفارش بدهم؟
به سادگی از طریق سایت میتوانید فرش مورد نظر خود را بر اساس کاربری، بر اساس رنگ، بر اساس شکل هندسی و یا بر اساس طرح مورد نظرتان انتخاب کنید و سپس با انتخاب ابعاد دلخواه و مشخص شدن قیمت آن، سفارش خود را ثبت کنید.
2.مدت زمان آمادهسازی و ارسال چقدر است؟
سفارشها ماکزیمم ظرف ۱۵ روز کاری آماده و ارسال میشوند.
3.چطور طرح سفارشی خود را سفارش دهم؟
برای آنکه بتوانید طرح اختصاصی و سفارشی خود را سفارش دهید ابتدا باید از کیفیت تصویری طرح اطمینان داشته باشید. فایل مورد نظر باید با کیفیت اصلی و رزولوشن بالا باشد که جزییات آن را میتوانید در تلگرام از همکاران ما جویا شوید.
4.چه طرحهایی را میتوانم به عنوان طرح فرش اختصاصی خودم سفارش دهم؟
شما میتوانید هر تصویری باکیفیت و با رزولوشن بالا را برای تولید سفارش دهید و فرش آن را از ما تحویل بگیرید. عکسهای دوربین شخصی، منظره، عکسهای خانوادگی، طرحهای اختصاصی طراحی شده و یا هر تصویر دیگری قابل سفارش هستند.
1.روشهای پرداخت چیست؟
پرداختها بهصورت آنلاین از طریق درگاه بانکی وب سایت انجام میشود. این امکان برای سفارشاتی که از طریق واتساپ، تلگرام و اینستاگرام انجام شود از طریق دریافت شماره کارت و پرداخت آنلاین از سامانه بانکی شما هم امکان پذیر است.
2.آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
خیر! تمام سفارشها باید بهصورت آنلاین پرداخت شوند.
3.آیا امکان خرید قسطی وجود دارد؟
درحال حاضر خیر! ولی به زودی و در جهت رضایت مشتریان این امکان فراهم خواهد شد.
1.آیا امکان مرجوع کردن فرش وجود دارد؟
با توجه به مدل تولید سفارشی کرومیکس، امکان لغو سفارش و مرجوعی کالا وجود ندارد. تنها در صورتی که کالا معیوب یا اشتباه ارسال شده باشد، میتوانید آن را برگشت دهید. طبیعی است که معیوبی فقط در مورد چاپ و تولید مورد پذیرش است و ایرادات و معیوبیهای مربوط به پست که در طی ارسال بهوجود آمده باشد باید از طریق شرکت پست مربوطه و بیمه کالا پیگیری شود.
2.آیا کالاها در هنگام ارسال بیمه میشوند؟
در حال حاضر و با توجه به نوپا بودن شرکت کالاها دارای بیمه جداگانه نیستند. ولی شرکتهای پستی طرف قرارداد با بیمه هستند و کالاها بیمه شرکت های پستی را دارند.
3.چطور درخواست مرجوعی ثبت کنم؟
از طریق تماس با پشتیبانی واتساپ یا تلگرام درخواست خود را ثبت کنید.
1.چطور میتوانم با کرومیکس همکاری کنم؟
میتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش ما کسب درآمد کنید. برای اینکار به منوی "همکاری در فروش" بروید
2.پورسانتها چطور محاسبه و پرداخت میشوند؟
پورسانت بهصورت ماهانه و به شکل خالص روی کل فروش ماهانه محاسبه و پرداخت میشود. یعنی به شکل پلکانی محاسبه نمیشود تا سود شما بیشتر باشد. مبلغ پورسانت شما تا روز پانزدهم ماه بعد واریز میشود.
3.پورسانتهای فروش چقدر است؟
پورسانت فروش شما از 7 تا 13 درصد متغیر خواهد بود. این درصد به میزان فروش بستگی خواهد داشت و با افزایش فروش درصد پورسانت شما هم افزایش خواهد یافت. جزییات آن را در منوی "همکاری در فروش" مشاهده کنید. (لینک بشه به بخش همکاری در فروش)
4.حداقل مبلغ قابل برداشت چقدر است؟
حداقل مبلغ قابل برداشت ۱۰۰ هزار تومان است. مبالغ کمتر بهعنوان اعتبار شما در خرید قابل استفاده هستند.
1.چطور با پشتیبانی تماس بگیرم؟
میتوانید از طریق واتساپ، تلگرام یا فرم تماس با ما پیام دهید.
2.آدرس فروشگاه و نمایشگاه فرشهای کرومیکس کجاست؟
فرش کرومیکس هیچ فروشگاه فیزیکی در سطح شهر ندارد و فروش ما به شکل آنلاین و از طریق فروشگاه آنلاین ما انجام میشود. این مدل فروش باعث کاهش هزینه و کاهش قیمت تمام شده محصول و عرضه اقتصادی تر آن به مصرف کننده است.
3.آدرس کارخانه فرش کرومیکس کجاست؟
کارخانه ما در شهرک صنعتی ماهدشت کرج واقع شده است.
از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در تماس باشید!